Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Струтинський Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Литвинець Є. А. Урогенітальний хламідіоз: застосування препаратів Глутоксим та Вільпрафен у комплексному лікуванні [Електронний ресурс] / Є. А. Литвинець, Ю. С. Данилків, Г. М. Струтинський, В. Є. Литвинець // Здоровье мужчины. - 2013. - № 2. - С. 34-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zdmu_2013_2_10
| 2. |
Гудивок Я. С. Антицитолітична та антихолестатична ефективність препаратів із гепатопротекторною дією в умовах експериментальних токсичних гепатитів [Електронний ресурс] / Я. С. Гудивок, Л. М. Шеремета, М. Г. Аравіцька, Н. І. Кукурудз, Г. М. Струтинський // Фармацевтичний часопис. - 2014. - № 3. - С. 89-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Phch_2014_3_21
| 3. |
Рожко М. М. З досвіду реалізації міжнародних освітніх проектів у ДВНЗ "Івано-Франківський національний медичний університет” [Електронний ресурс] / М. М. Рожко, Г. М. Ерстенюк, О. З. Децик, О. Л. Бурак, Г. М. Струтинський, В. В. Дзвонковська, В. В. Капечук, М. О. Іванців // Медична освіта. - 2015. - № 2. - С. 80-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2015_2_20
| 4. |
Струтинський Г. М. Оптимізація навчання фармакології іноземних студентів на медичному та стоматологічному факультетах [Електронний ресурс] / Г. М. Струтинський // Архів клінічної медицини. - 2013. - № 1. - С. 123-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akm_2013_1_43 Розглянуто шляхи оптимізації викладання фармакології іноземним студентам на медичному та стоматологічному факультетах в контексті кредитно-модульної системи навчання. Викладання фармакології на обидвох факультетах має свої особливості, зумовлені робочими програми навчання студентів. Студенти-іноземці під час навчання стикаються з новими викликами: це нові форми викладання матеріалу, основні дефініції в фармакології, спеціальна термінологія, невміння вести конспекти лекцій, працювати в бібліотеці. Проведене анкетування студентів показує їх високу мотивацію до навчання та необхідність оптимізації самостійної роботи студентів-іноземців. З метою розвитку індивідуального підходу до навчання, покращанню засвоєння матеріалу пропонується оптимізація навчання шляхом розвитку навичок самостійної роботи (написання рефератів, підготовка мультимедійних презентацій, участі в роботі наукового гуртка) та роботи в групах. Поряд з цим, слід враховувати міжнародні стандарти лікування, впроваджуваги міжнародні непатентовані назви лікарських засобів, які прийняті Всесвітньою організацією охорони здоров'я. Важливо також враховувати культурні, релігійні, національні та психологічні властивості студентів англомовної форми навчання.
| 5. |
Струтинський Г. М. Аналіз успішності студентів з фармакології в умовах кредитно-модульної системи навчання [Електронний ресурс] / Г. М. Струтинський // Архів клінічної медицини. - 2013. - № 2. - С. 118-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akm_2013_2_42 Проведено аналіз успішності студентів з фармакології за умов кредитно-модульної системи навчання за даними ранжування результатів підсумкових модульних контролів та результатів складання ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок 1". Встановлено, що рівень успішності на медичному факультеті значно вищий за рівень навчання на стоматологічному факультеті. Проте, студенти-стоматологи демонструють кращі (вищі за національні) показники результатів складання ліцензійного іспиту. Виявлений тісний позитивний кореляційний зв'язок між середнім показником результатів складання ліцензійного іспиту та результатами складання субтесту з фармакології. З метою покращання якості знань студентів важливим є постійний моніторинг успішності студентів та профілактика формування "груп ризику".
| 6. |
Струтинський Г. М. Науково-методичні аспекти викладання фармакології антикоагулянтів за кредитно-модульною системою навчання [Електронний ресурс] / Г. М. Струтинський // Галицький лікарський вісник. - 2013. - Т. 20, число 4. - С. 90-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2013_20_4_33 Розвиток кредитно-модульної системи в контексті Болонського процесу, медичної науки в цілому та фармакології, зокрема, вимагає цілеспрямованого впровадження міжнародних стандартів у систему підготовки лікарів. Впровадження в лікувальну практику нових антикоагулянтів відкриває нові можливості для профілактики та лікування тромбозів із позицій доказової медицини. Кредитно-модульна система навчання надає змогу опанувати як програмні лікарські засоби, так і нові представники препаратів-антикоагулянтів (НМГ, фондапаринукс, біліварудин тощо). Важливим є мотивованість студентів до самостійної позааудиторної роботи, вміння проводити порівняльну характеристику різних антикоагулянтів, розвиток практичних навичок щодо рекомендацій препаратів для лікування та профілактики тромбозів з урахуванням їх доведеної ефективності, безпеки та можливих побічних ефектів.
| 7. |
Шеремета Л. М. Досягнення і перспективи навчання іноземних студентів на кафедрі фармакології в ІФНМУ [Електронний ресурс] / Л. М. Шеремета, Г. М. Струтинський // Архів клінічної медицини. - 2011. - № 2. - С. 82-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akm_2011_2_28 На кафедрі фармакології проводиться робота щодо удосконалення та пошуку нових підходів для покращання навчання іноземних студентів. Значна увага приділяється методиці викладання предмету та підходів, спрямованих на покращання кінцевого рівня знань, мотивації студентів у вивченні фармакології. Іноземні студенти демонструють як нерівнозначність підготовки та знання мов навчання, рівень мотивації, так і базових знань. Співробітниками кафедри опрацьовані та видані типографським способом методичні рекомендації та тестові завдання англійською, російською та українською мовами навчання, які адаптовані із врахування індивідуальних потреб студентів, для англомовних студентів використовуються тести з Інтернет-баз даних тестів медичних факультетів зарубіжних університетів, додатковий матеріал для підготовки практичних занять. З метою збільшення мотивації студентів до вивчення предмету та підготовки і покращання результатів складання ліцензійного іспиту "Крок-1" практикується залучення студентів до роботи в студентському науковому гуртку, підготовки рефератів та виступів з ними на практичних заняттях, проведення проміжних періодичних тестувань.
|
|
|